منوی پیام

سلام دوستان .اصلاً حالم خوب نیست .هنوز حال دوستم همونطور بده و منم که ...

یکی از دوستان گفته بود که بیشتر کدهایی رو معرفی کنید که کاربردی باشه . منم در جواب به این دوست عزیز میگم چشم .اما عده ای هم که تعدادشون کم نیست به این کدها علاقه دارن . اما من سعی میکنم که بیشتر  کاربردی ها رو به شما دوستان عزیز معرفی کنم. اگر با این شیوه مخالفید کامنت بذارید تا همون روال قبلی رو ادامه بدیم.

کدی رو که در این پست میخوام معرفی کنم یک منو برای گذاشتن پیام هاتون هست که البته اگر کمی ابتکار عمل هم داشته باشید به راحتی متونید از اون استفاده های دیگه ای هم بکنید .
اینم کد:

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:36 ق.ظ http://mehrdad21.persianblog.com

وبلاگ خوبی داری موفق باشی به ما هم سر بزن

صادق دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:15 ب.ظ http://farfromyou.persianblog.com

سلام..من یه چیزی مثل این منویی که لیست دوستان شما توشه و باز میشه رو تو وبلاگم گذاستم..ولی کار نمیکنه..چرا؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:10 ق.ظ http://WWW.ABADAN-PARKANET.PERSIANBLOG.COM

SALAM AZIZAM BABA TO AZIZI

مجید چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:29 ب.ظ

دمتون گرم کدهای خیلی باحالی رو توضیح میدی.ازت میخوام کدهایی رو معرفی کنی که به درد ساختن یک سایت شهر بخوره.

بردیا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام اگه میشه کد HTML رو بدید که بخواهیم عکس بذاریم تو وبلاگ

بردیا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

چه جوری میشه عکس از رو PC گذاشت تو وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد